Prečo investovať do 360° fotografie
Popredné značky na online prezentáciu produktov používajú kombináciu statickej produktovej fotografie, animácie a produktových videí. Práve online zážitok, ktorý je vizuálne bohatý a zaujímavý dokáže preklenúť ten veľký rozdiel medzi nakupovaním v kamennom obchode a online. Pomáha spotrebiteľom lepšie si predstaviť a zoznámiť sa s produktmi bez toho, aby si ich museli fyzicky pozrieť v predajni.
Okrem tejto pridanej hodnoty pre spotrebiteľa existuje mnoho výhod využívania 360° produktovej fotografie pre samotný biznis. Aj keď je 360° fotografia časovo a finančne o čosi náročnejšia ako bežná statická fotografia, môže sa vám oplatiť do nej investovať. Z dlhodobého hľadiska má pre úspešný online predaj neoceniteľné výhody:
- zvýšená dôvera kupujúceho – 360° fotografie vedú k lepšie informovaným nákupom. Umožňujú kupujúcim lepšie si predstaviť detaily produktu, ako je tvar, veľkosť, materiál alebo ďalšie vlastnosti. Tieto by inak mohli zostať nepovšimnuté. Rozdiel medzi obrazom a realitou je minimálny, čo pomáha spotrebiteľom lepšie sa rozhodnúť.
- viac konverzií online obchodu – interaktívne 360° produktové fotografie môžu tiež generovať väčšiu návštevnosť webu, čas strávený na stránke a vyššie SEO, čo bude viesť k zvýšeným konverziám. To najmä v prípade, ak sú vizuály vašich produktov pútavé a zároveň odpovedajú na všetky potenciálne otázky kupujúcich.
- znížený počet reklamácií – čím lepšie sú spotrebitelia informovaní o produktoch, tým je menšia pravdepodobnosť, že ich vrátia. 360° fotografie eliminujú množstvo neistôt a dohadov pri online nakupovaní.
- silnejší imidž značky – čím viac spokojných zákazníkov, tým viac vracajúcich sa zákazníkov. Títo potom dávajú odporúčania, šíria povedomie o produktoch a celkovo posilňujú imidž značky.
Neváhajte nás kontaktovať s akýmikoľvek otázkami či pre cenovú ponuku na mieru.